EN
Biol.ir,بیول,نکات کاربردی دکلره

نکات کاربردی دکلره

29 آبان 1397 بازدید : 9,139 نظرات : 2
شاید شما هم به فکر دکلره کردن موهای خود باشید، اما باید در استفاده از این محصول بسیار احتیاط کنید.

پودر دکلره


سه نکته اساسی از بیول در رابطه با دکلره نمودن موها که لازم است بدانید.

1- از فویل برای دکلره نمودن استفاده کنید.

از آنجاکه استفاده نامناسب از پودر دکلره می تواند باعث خشک شدن و آسیب به مو گردد، بهتر آن است که با استفاده از فویل و پیچیدن دسته های تار مو در داخل آن، موهای خود را دکلره کنید، چراکه مو وقتی داخل فویل قرار می گیرد رطوبت موجود در تارهای مو در فویل محبوس گشته و از بین نمی رود، در نتیجه از خشک شدن مو نیز جلوگیری خواهد شد.

2- پودر  دکلره آبی برای موهای مقاوم تاثیر بیشتری دارد.

هدف از دکلره نمودن مو،  بی رنگ شدن مو بمنظور دستیابی به رنگ دلخواه است. در زمان دکلره کردن مو، کوتیکول های مو باز گشته و عملیات رنگ بری از مو آغاز می گردد تا زمانیکه پایه رنگ مو به  8 تا 12 برسد. از آنجا که ساختار سلولی موی اکثر بانوان ایرانی به نحوی می باشد که مقاومت بیشتری در برابر بی رنگ شدن از خود نشان می دهند و پایه رنگ موی آنها در اکثر مواقع تا 10بیشتر نخواهد آمد؛ این موضوع باعث می شود پس دکلره کردن مو، طیف رنگ زرد تا قرمز در موی بانوان ایرانی دیده شود، اما در صورت استفاده از پودر دکلره آبی، باتوجه به جذب طیف رنگی بین زرد و قرمز، توسط رنگ آبی، به نتیجه بهتری خواهیم رسید و میزان زردی و قرمزی تا حد قابل قبولی گرفته می شود.

3- از شامپو شیمیایی استفاده کنید.

استفاده از پودر دکلره به صورت مستمر توصیه نمی گردد، چراکه باعث آسیب به تارهای مو می شود. اما اگر به تازگی موهایتان را رنگ نموده اید و از رنگ موی خود راضی نیستید و قصد تغییر رنگ موی خود را دارید، برای رنگ موهایی که پایه ای بین 7 تا 8 دارد،  جهت جلوگیری از آسیب در زمان استفاده از پودر دکلره، پیشنهاد بیول استفاده از ترکیب زیر است:

یک پیمانه ثابت انتخاب کنید، دو پیمانه شامپو تخم مرغی داروگر ، پاوه یا شبنم را با یک پیمانه اکسیدان 9 درصد و یک پیمانه پودر دکلره آبی یا پودر دکلره سفید مخلوط نمایید و به صورت شامپو روی سر خود قرار داده و کل تارهای مو را به آن آغشته نمایید،پس از 15 تا 30 دقیقه با توجه به میزان و سرعت رنگ بری (یعنی ممکن است موی فردی 15 دقیقه ای کاملاً رنگ بری شود ولی فرد دیگر 25 دقیقه ای رنگ بری شود)،  آن را بشویید. دقت کنید این فرمول فقط برای پاک کردن رنگ قبلی می باشد و فرد نباید انتظار داشته باشد با این فرمول به پایه ی بالای 9 برسد.

 

پودر دکلره بیول با توجه به بهره گیری از صمغ گیاهی در فرمولاسیون خود بالاترین حد کنترل غبار حاصله از مصرف پودر دکلره را دارا می باشد. پودر دکلره بیول در دو رنگ و دو سایز 50 و 500 گرم موجود است:
پودر دکلره سفید

پودر دکلره آبی

 

 رنگ مو

بزرگمهر | 1398/01/12
باسلام.پس ازمخلوط کردن ،بوی شدیدآمونیاک بسیارآزاردهنده فضا را اشباع می کند.باسپاس
پشتيبانی سايت
باسلام ممنون از توجهتون اولین نکته رعایت دستوراعمل موجود بر روی محصول است. چرا که تغییر در درصد اکسیدان استفاده شده باعث بروز این حالت خواهد شد. نکته دیگری که وجود دارد این است که در صورتیکه پودر دکلره با اکسیدان های غیر بهداشتی (صنعتی) استفاده شود و همچنین دوز مجاز اکسیدان رعایت نگردد یا اینکه رطوبتی در محیط وجود داشته است (ته ظرف شما خیس بوده) این مورد اتفاق خواهد افتاد. لازم است جهت دریافت بهترین نتیجه اکسیدان و پودر دکلره و رنگ مو از یک برند تهیه گردد. صدای مشتری 021-4741 داخلی 1
پيام

پيام