EN
Biol.ir,بیول,آشنایی با کرم شیری بیول Milk Cream

آشنایی با کرم شیری بیول Milk Cream

16 خرداد 1401 بازدید : 3,692 نظرات : 0
پوست‌ خشک علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی، نیازمند محصولی است که رطوبت طبیعتی پوست را حفظ و با تغذیه‌ی سلول‌های پوستی، به حفظ حالت ارتجاعی پوست کمک کند. در ادامه با کرم میلک بیول آشنا می‌شوید که برای انواع پوست به ویژه پوست خشک مناسب است.

اگر پوست خشکی دارید حتما می‌دانید که حفظ لطافت پوست خشک نیازمند محصولات مناسب این نوع پوست است. معمولا در پوست خشک، سلول‌های پوست، رطوبت و روغن کافی تولید نمی‌کنند و این مسئله می‌تواند باعث خشکی یا پوسته شدن سطح پوست بشود.

به همین دلیل پپوست‌ خشک علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی، نیازمند محصولی است که رطوبت طبیعتی پوست را حفظ و با تغذیه‌ی سلول‌های پوستی، به حفظ حالت ارتجاعی پوست کمک کند. در ادامه با کرم میلک بیول آشنا می‌شوید که برای انواع پوست به ویژه پوست خشک مناسب است.

 

کرم میلک بیول از چه ترکیباتی تشکیل شده؟


کرم‌ میلک بیول یا همان کرم شیری بیول غنی شده با مواد اولیه‌ی‌ مغذی مثل گلیسرین، پروتئین هیدرولیز شده‌ی شیر، کلاژن هیدرولیز شده، اوره، پروتئین ابریشم هیدرولیز شده، عصاره‌ی آلوئه ورا و روغن ماکادمیا است. این محصول می‌‌تواند علاوه بر تغذیه‌ی کامل، پوستی لطیف و مرطوب را به شما هدیه دهد.

 

بافت خامه‌ای و مغذی این کرم علاوه بر مرطوب کنندگی قوی دارای خواص نرم کنندگی هم هست که این محصول را به محصولی تخصصی برای پوست‌های خشک تبدیل می‌کند.

 

کرم میلک شیا بیول

کرم میلک شیا بیول رایحه‌‌ای به یاد ماندنی و شیرین دارد. این محصول غنی شده با ویتامین ب5 و روغن شیاست. ترکیبات مغذی کرم شیر و شیا بیول، خواص ترمیم کنندگی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

 

 

کرم میلک جوی دوسر بیول

از ترکیبات باارزش کرم میلک جوی دوسر بیول می‌توان به ویتامین ب3 و عصاره‌ی جوی دوسر اشاره کرد. بنابراین کرم میلک مغذی علاوه بر رایحه‌ی گرم و دوست داشتنی، خاصیت ضدالتهابی دارد و به التیام لکه‌های پوستی کمک می‌کند.

 

کرم میلک نارگیل بیول


کلاژن موجود در کرم میلک نارگیل بیول علاوه بر آبرسانی و مرطوب کنندگی، به شفافیت و جوان سازی پوست خشک کمک می‌کند. همچنین رایحه‌ی جذاب و نارگیلی این محصول شما را به مراقبت کامل‌تر از پوست تشویق می‌کند.

تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
پيام

پيام