EN
Biol.ir,بیول,مقایسه آبرسان Zero Oil و کرم مرطوب‌کننده Milk

مقایسه آبرسان Zero Oil و کرم مرطوب‌کننده Milk

09 مرداد 1401 بازدید : 2,323 نظرات : 0
قبل از انتخاب هر یک از دو محصول محبوب بیول، این مطلب را بخوانید!

کرم میلک بیول و کرم ژل زیرو اویل بیول از جدیدترین محصولات برند بیول هستند که برای مراقبت از انواع پوست طراحی و تولید شده اند. کرم ژل زیرواویل بیول فاقد چربی بوده و آبرسانی فوق العاده‌ای را برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب فراهم می‌کند. کرم میلک بیول هم نرم کنندگی و آبرسانی انواع پوست مخصوصا پوست‌های خشک را بر عهده دارد.

می‌توانید در مطالب گذشته‌ی بیول در مورد کرم زیرو اویل بیول و کرم میلک بیول اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این مقاله به تفاوت‌های بین ویژگی‌های این دو محصول می‌پردازیم.

 

از نظر بافت و ترکیبات:

کرم میلک بیول دارای بافتی خامه‌ای و مغذی است. ترکیبات باارزش و گیاهی این کرم از جمله گلیسرین، پروتئین هیدرولیز شده‌ی شیر، کلاژن هیدرولیز شده، اوره، پروتئین ابریشم هیدرولیز شده، عصاره ی آلوئه ورا و روغن ماکادمیا سبب نرم کنندگی فوق العاده‌ی این کرم می‌شوند.

کرم ژل زیرو اویل هم با ترکیبات سبک و فاقد چربی مثل شی باتر، پروتئین ابریشم هیدرولیز شده و عصاره‌ی آلوئه ورا ساخته شده است. فرمولاسیون بدون چربی و بافت ژله‌ای این محصول موجب شده تا بتواند به انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب رطوبت رسانی کند اما روی پوست رد چربی به جای نگذارد.

 

از نظر سرعت و نحوه‌ی جذب شدن:

یکی از ویژگی‌های بارز کرم ژل بیول جذب فوق العاده سریع این محصول است. فرمولاسیون آبرسان زیرو اویل بیول بر پایه‌ی آب بوده، در نتیجه می‌تواند به سرعت جذب سلول‌های پوستی شده و رطوبت پوست را به بالاترین سطح ممکن برساند.

کرم میلک بیول نرم کنندگی ماندگارتری دارد که حتی بعد از جذب کامل نیز، لطافت ناشی از آن روی سطح پوست باقی می‌ماند. این کرم بعد از جذب، لایه‌ای سبک روی پوست ایجاد می‌کند که وظیفه‌ی آن علاوه بر  آب رسانی به پوست، حفظ رطوبت سلول‌های پوستی بهبود است. این محصول به مرور جذب پوست شده و مدت طولانی‌تری رطوبت و نرمی موردنیاز پوست‌های خشک را برطرف می‌کند.

 

از نظر تجربه‌ی پس از مصرف:

برخلاف بعضی آبرسان‌ها که حتی بعد از جذب احساس چسبندگی یا چربی و سنگینی باقی می‌گذارند، کرم ژل بیول نه تنها حس چسبندگی ندارد بلکه لایه‌ای مات و مخملی روی پوست به جا می‌گذارد.این کرم ژل فوق العاده سبک، آبرسانی و مرطوب کنندگی بسیار سریعی برای پوست دست، صورت و بدن شما فراهم می‌کند.

و اما بافت شیری و خامه‌ای کرم میلک بیول به انواع پوست‌های خشک تا معمولی، ظاهری سالم و شاداب می‌بخشد. این کرم با تاثیر طولانی مدت، با باقی گذاشتن لایه‌ای محافظ به حفظ سلامت و انعطاف پذیری پوست کمک شایانی می‌کند.

 

از نظر رایحه:

کرم میلک رایحه‌ای  گرم و شیرین دارد. کرم میلک شیا بیول دارای رایحه‌ی شیرین و به یاد ماندنی، کرم میلک جوی دوسر بیول رایحه‌ای گرم و دوست داشتنی و کرم میلک نارگیل بیول رایحه‌ی نارگیلی و خوشمزه دارد.

کرم‌ژل‌های زیرو اویل بیول رایحه‌های ملایم‌‌تر و تابستانی‌تری دارند. کرم ژل زیرو اویل حاوی عصاره‌ی ابریشم بیول دارای رایحه‌ی خنک و جذاب، کرم ژل رویال ژلی بیول رایحه‌ی میوه‌ای و دلنشین و کرم ژل آلوئه ورای بیول دارای رایحه‌ی گیاهی و تازه است.

 

براساس نوع پوست‌تان انتخاب کنید!

کرم ژل زیرو اویل بیول، بافت بسیار سبکی دارد که به عنوان آبرسان روزمره برای انواع پوست قابل استفاده است. فاقد چربی بودن بافت این ژل کرم باعث شده این محصول به عنوان پرایمر پیش از کرم‌پودر و آرایش هم قابل استفاده باشد.

اگر از خشکی، قرمزی و پوسته پوسته شدن سطح پوست رنج می‌برید، استفاده‌ از کرم میلک بیول را در روتین روزانه‌ی مراقبت از پوست  پیشنهاد می‌کنیم. رطوبت رسانی و نرم کنندگی قوی کرم میلک به پوست دست، صورت و بدن شما، ظاهری زیبا و درخشان می‌بخشد.

با توجه به نوع پوست خود می‌توانید یکی از انواع ژل کرم یا کرم میلک بیول را برای آبرسانی و مرطوب‌کنندگی روزانه انتخاب کنید.

 

 

تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
پيام

پيام