EN
Biol.ir,بیول,شش نکته کاربردی بمنظور خشک کردن موهای خشک، فر یا مجعد پس از استحمام

شش نکته کاربردی بمنظور خشک کردن موهای خشک، فر یا مجعد پس از استحمام

28 مرداد 1396 بازدید : 4,172 نظرات : 0
خشک کردن موهای خشک، فر یا مجعد کار ساده ای است اگر با ما باشید: نکته ای که باید در نظر بگیرید استفاده از وسیله مناسب جهت خشک کردن موهای خشک، فر یا مجعد است.

 نکته ای که بيول پیشنهاد می کند در نظر بگیرید استفاده از وسیله مناسب جهت خشک کردن موهای خشک، فر یا مجعد است.

1-      استفاده از سشوارهای سرامیک یا تورمالین پیشنهاد بیول است، چراکه استفاده از این دسته سشوارها موجب خرد شدن مو و جلوگیری از درهم پیچیده شدن مو خواهد شد.

2-      استفاده از دیفیوزر؛ همه ما با این قطعه جانبی که در برخی از سشوارها وجود دارد آشنا هستیم، اما معمولا این قطعه را در کمد لباس انداخته و استفاده نمی کنیم. بیول استفاده از این قطعه را به شما پیشنهاد می کند تا در  زمان خشک کردن مو از در هم تابیده شدن آن جلوگیری کنید.

3-      استفاده از شامپو و نرم کننده مناسب موهای خود: همانطور که از مرطوب کننده خاص موهای خود استفاده می کنید، بهتر است شامپو و نرم کننده مناسب موهای خشک برای موهای خود استفاده کنید.

4-      نرم کننده را مدتی روی موهای خود بگذارید: اغلب موهای فر و مجعد موهای خشکی هستند، و همین خشکی باعث در هم پیچیدن مو می شود. بنابراین رطوب رسانی مناسب به اینگونه مو بسیار مفید است.پس شیر دوش حمام را ببنید، و نرم کننده را برای مدتی روی موهای خود بگذارید.

5-      وقتی صحبت از موهای فر و مجعد می شود، جذابیتی خاص در ذهن شما تداعی خواهد شد، برای اینکه جذابیت خود را حفظ کنید از موس یا ژل مرطوب بیول استفاده کنید.

استفاده از ماسک موی بیول، این ماسک مو با آبرسانی و وجود کراتین هیدرولیز شده و ویتامین های A-B-E-C و آهن برای ترمیم سلولی، باعث جلوگیری از ریزش مو و ایجاد بالاترین استقامت خواهد شد. میزان آبرسانی مناسب این محصول به موهای فر و مجعد شما کمک خواهد کرد که حالتی مناسب به خود بگیرند.

تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
پيام

پيام