EN
Biol.ir,بیول,رنگ پذیری و  موهای مقاوم

رنگ پذیری و موهای مقاوم

30 آبان 1396 بازدید : 12,513 نظرات : 1
موهای سفید، مقاومت خاصی در برابر تغییرات محیطی دارند و به سختی رنگ می شوند. از آنجاکه کهولت سن، عوامل ژنتیک و یا شوک های شدید عصبی باعث سفید شدن موی فرد می شود...

موهای سفید، مقاومت خاصی در برابر تغییرات محیطی دارند و به سختی رنگ می شوند. از آنجاکه کهولت سن، عوامل ژنتیک و یا شوک های شدید عصبی باعث سفید شدن موی فرد می شود و امکان درمان سفیدی مو تا به جال وجود نداشته است، افراد برای جذاب تر شدن اقدام به رنگ کردن موهای خود می کنند.

اما شاید شما هم با این صحنه مواجه شده اید که پس از شستشوی رنگ موی سر خود، هیچکدام از موهای سفید، رنگ نگرفته اند و کل زمان و زحمتی که کشیده اید، هدر رفته است.

اما اگر تکنیک خاصی برای یکسان سازی و پوشش لازم بر موهای خود بکار برید، علاوه بر رنگ پذیری موهای سفید خود، می توانید دوام رنگ مو را نیز افزایش دهید.

پیش از اینکه به معرفی این روش بپردازیم، لازم است در رابطه با نحوه رنگ پذیری مو آشنایی مختصری داشته باشیم.

بمنظور رنگپذیری مو لازم است کوتیکول های تارهای مو باز شوند تا رنگدانه ای موجود در رنگ مو را جذب کنند، برای این کار لازم است تا محیط موهای سر قلیایی شود. اکسیدان ماده ای است که به قلیایی شدن محیط مو کمک کرده و رنگ دانه ها را به داخل تار مو انتقال می دهد.

تکنیک مورد نظر مردانساژ نام دارد.

اين تكنيك صرفا براي تحريك تارهای مو ، جهت متورم شدن آنها و باز شدن كوتيكول ، برای ايجاد شرايط مناسب ورود رنگ به داخل كورتكس مو مي باشد.

 

در اين روش از كرم اكسيدان بيول با حجم 10 برا ی مو های نازك ، حجم 20 برای موی متوسط و حجم 40 برای موهای بسيار ضخيم ، با دستور مصرف ذيل استفاده مي نماييم.

با استفاده از برس ، پنبه و يا اسفنج ريشه های مو را با اكسيدان بیول با حجم انتخاب شده بسته به ضخامت مو آغشته نموده و سپس ساقه های مو را اكسيدان  بیول زده ، مدت 10 الی 15 دقيقه صبر مي كنيم، بدون ابكشی مو ، رنگ مورد نظر را با اكسيدان بيول(حجم 10) و يا نهايتا براي موهای ضخيم با اكسيدان بيول (حجم 20) مخلوط نموده و روي سر مي گذاريم .

توجه : در صورت احساس اين مورد كه اكسيدان از روی سر شره می نمايد ، می توانيد با حوله و يا دستمال كاغذی گيسوان را خشك نموده و سپس رنگ مو را برروی سر قرار دهيد.

در انتها با استفاده از کرم محافظت سلامت مو و دوام رنگ بیول ، سر را شستشو داده و رنگ را برروي گيسوان تثبيت نماييد .

سرم كريستال موي بيول همواره جلا بخش و تكميل كننده كار بوده و با خواص درماني خود شما را از هر حيص آسوده خاطر مي گرداند.

 

تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
پيام

پيام