EN
Biol.ir,بیول,سه مزیت سرم مو

سه مزیت سرم مو

16 اردیبهشت 1397 بازدید : 13,864 نظرات : 0
برند های آرایشی و بهداشتی مختلفی در بازار حضور می کنند که خط چشم و سایه تا محصولات دیگری را تولید می کنند و پس از مدتی از بین می روند؛ اما سرم مو، یکی از محصولات ماندگار هر برند است.

برند های آرایشی و بهداشتی مختلفی در بازار حضور می کنند که از خط چشم و سایه و محصولات دیگری را تولید می کنند و پس از مدتی از بین می روند؛ اما سرم مو، یکی از محصولات ماندگار هر برند است. چراکه از این محصول پس از شامپو و نرم کننده و حتی قبل از آرایش مو نیز می توان استفاده کرد؛ و این محصول می تواند مزایای بسیار مطلوبی داشته باشد. ممکن است شنیده باشید که هیچگاه از سرم مو قبل از . . . و بعد از . . . استفاده نکنید و بازهم مطمئن نیستید چه کاری صحیح است. خوب، اینجا می توانید جواب سوال خود را بیابید! ادامه مطلب را بخوانید تا سه مزیت برتر استفاده از سرم و توصیه هایی در رابطه انواع مختلف مو از موهای بسیار خشک تا مجعد را بیابید. بیول به شما پیشنهاد می کند برای اینکه بتوانید محصول مناسب موهای خود را انتخاب کنید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

 

1-  سرم مو می تواند به موهای به هم ریخته و خشک شما کمک کند.

شایدشما هم برای قدم زدن بیرون رفته اید و با کمی بهم ریخگی هوا ،  آرایش موهای شما را به سرعت بهم بریزد. بیول کاملاً شما را درک می کند. درست است شما نمی توانید نوع موی خودتان را تغییر دهید، اما می توانید نوع واکنش موهای خود به تغییرات محیطی چون رطوبت یا گرما را تغییر دهید. مهم این است که بتوانید، سرم مناسب برای موهای فر و بهم ریخته خود را انتخاب کنید. سرم کریستال بیول به براق کردن مو، به خصوص پس از رنگ کردن و شستوی سر کمک می کند، این سرم تنظیم کننده رطوبت کورتکس مو بوده و تارهای مو را از هرگونه شوک حرارتی محافظت می کند. تنها کافی است با کمک دست و یا یک شانه تختاین سرم را  روی موهای نم دار و یا خشک به اندازه لازم به کلیه قسمت های مو از ریشه تا نوک مو را آغشته کنید و سپس اقدام به آراستن مو کنید. محصول دیگری که به موهای خشک شما کمک شایانی می کند؛ سرم موی دوفاز آبرسان فعال و هیدرولیز کننده و ترمیم کننده نیز با ایجاد رطوبت لازم برای تارهای مو، بالاترین میزان محافظت در برابر آسیب های محیطی را با ایجاد لایه ای محافظ در مو با وجود کراتین موجب احیای سلولی تارهای مو می شود. استفاده همزمان از این دو محصول می تواند از بهم ریختگی و خشکی موهای شما جلوگیری کند. تنها کافی است پس از حمام کمی وقت برای رسیدگی به موهای خودبگذارید.

 

 

2-  سرم مو می تواند موهای شما را درخشان کند.

علاوه بر توانایی سرم ها در بر طرف کردن خشکی و بهم ریختگی مو، استفاده از این سرم ها می تواند به درخشش بیشتر موی شما کمک کند. درخشش مو یکی از اهداف زیبایی مو است. سرم کریستال مو بیول یکی از سرم های بیول است که به درخشش مو شما و کنترل چربی مو بسیار کمک می کند، این سرم با استفاده از روغن های حیات بخش هسته انگور، سبوس برنج و ویتامین های E، C، B و E به حجم، استحکام و جذب مواد مغذی کمک قابل توجه ای می کند. سرمی سبک که به درخشش، زیبایی و تقویت مو کمک می کند. راههای متفاوتی برای استفاده از سرم وجود دارد، قبل از زدن شامپو برای تغذیه ای با کیفیت، قبل از حالت دادن موها جهت کنترل بهتر و منظم حالت دهندگی مو، و جلوگیری از وز شدن و بهم ریختگی مو. دو قطره از این سرم را در کف دو دست بمالید و در بین موهای خود بزنید. این محصول را می توانید به همراه ماسک موی شیر و عسل بیول که تغذیه کننده و آبرسان قوی است با سرم موی دوفاز آبرسان و هیدرولیز کننده و ترمیم کننده بیول به صورت ترکیبی استفاده کنید.

 

 

3-  سرم مو می تواند به تقویت تارهای آسیب دیده موهای شما کمک کند.

سر کردن با موهای خشک و آسیب دیده و دارای موخوره بسیار سخت است؛ در حقیقت زمانی که موهای شما خشک می شود، ظاهر شما را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد، و متعاقباً ممکن است اعتماد بنفس شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. چکار می توانید بکنید؟ از سرم استفاده کنید.

سرم موی دوفاز ضد وز بیول و سرم دوفاز مناسب موهای آسیب دیده بیول، از جمله سرم های موثری است که می تواند از روند رشد موخوره، خشکی تارهای مو جلوگیری کند و به استقامت و استحکام مو کمک کند.

سرم موی دو فاز مناسب موهای آسیب دیده بیول، با فازی سرشار از کراتین هیدرولیز شده موجب احیای سلولی مو و ترمیم کورتکس مو می شود. بهره گیری از روغن آرگان با خلوص بالا در این سرم آنرا به عنوان محصولی پر قدرت محافظتی در جلوگیری از پیری زودرس مو شناخته می شود، باتوجه به خاصیت بالای مرطوب کنندگی و پروتین گذاری در قسمت های تخریب شده مو، از روند رشد موخوره جلوگیری نموده و تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از فرسوده شدن مو می کند. روغن آرگان با بهره گیری از قوی ترین آنتی اکسیدان ها به بهبود گردش جریان خون در ریشه مو، تغذیه سلولی را به بالاترین حد امکان می رساند.

سرم موی دو فاز ضد وز بیول منبع غنی پروویتامین B5 و عصاره گیاه آلوئه ورا جهت ایجاد بالاترین لطافت و تقویت گیسوان است. عصاره آلوئه ورا با بهره گیری از منابع غنی کلاژن، بالاترین میزان آبرسانی را دارد، این سرم از تارهای مو در برابر اشعه مضر UV خورشید محافظت می کند. استفاده از سرم های دوفاز بعد از حمام و قبل از سشوار زدن و اتو کشیدن توصیه می شود، فراموش نکنید قبل از مصرف سرم های دوفاز بیول را کاملاً تکان دهید.

 

  سرم ضد ورز و پیری مو بیول  

 

تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
پيام

پيام